Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti sastavljeni su u skladu s važećim slovenskim zakonodavstvom o zaštiti potrošača i zaštiti osobnih podataka.
Internet trgovinom kanabi.hr upravlja tvrtka Kanabi, trgovina, gostinstvo in druge storitve, d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor, matični broj: 8871370000, porezni broj: 28608160 (u daljnjem tekstu "ponuditelj', 'trgovina" ili 'internet trgovina").
Opći uvjeti poslovanja određuju način poslovanja Kanabi internet trgovine, prava i obveze korisnika i trgovine te uređuju poslovni odnos između ponuditelja i kupca. Kupac je vezan općim uvjetima važećim u trenutku kupnje (podnošenja online narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik se posebno podsjeća na opće uvjete poslovanja te narudžbom potvrđuje upoznatost s njima.
Korisnik je svaki posjetitelj internetske trgovine Kanabi.
Sve cijene u web trgovini kanabi.hr konačne su na dan narudžbe, izražene su u eurima (EUR) i već uključuju PDV.
Nakon završetka kupnje, putem e-pošte ćete dobiti potvrdu narudžbe sa svim detaljima vaše narudžbe.
Dostupnost informacija
Ponuditelj se obvezuje kupcu dostaviti sljedeće podatke:
• identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj);
• kontakt informacije koje korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju;
• uvjete dostave pošiljki (način, mjesto i rok dostave);
• način plaćanja i dostave;
• vremensku valjanost ponude;
• bitne karakteristike robe (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje);
• rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja;
• sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi dostave;
• objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi.
Načini plaćanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
• plaćanje virmanom na TR račun davatelja nakon izvršene narudžbe; (NOVO: odabirom opcije prijenosa na TR ostvarujete popust od 3% na cjelokupnu kupnju, a uštedjet ćete i 1€ koji bi inače Pošta Slovenije zaračunala uz otkupninu)
Robu možete platiti na transakcijski račun br. SI56 0284 3026 3759 767 - NLB d.d., SWIFT: LJBASI2X, adresa banke: NLB d.d., Trg republike 2, 1520 Ljubljana, Slovenija). Valjanost pripremljenog prijedloga je 5 dana od izvršenog naloga. U slučaju da Vašu uplatu ne primimo na naš TR u roku od pet dana od izvršene narudžbe, smatrat ćemo da odustajete od ugovora te ćemo otkazati narudžbu. Konačnu potvrdu narudžbe smatramo rokom kada primimo iznos u visini narudžbe na naš TR račun. Ujedno, dan nakon zaprimljene uplate počinje teći rok isporuke koji je objavljen na stranici artikla.
Za sve artikle za koje je navedeno da određena cijena vrijedi uz gotovinsko plaćanje, smatra se da je prijenos na naš TR izvršen kao gotovinsko plaćanje.
• po preuzimanju prilikom dostave.
Robu plaćate dostavljaču kada Vam dostavi naručenu robu.
Kako bismo spriječili moguće zlouporabe i naručivanje na strano ime uz plaćanje pouzećem, potrebno je prilikom narudžbe unijeti svoj broj mobitela pomoću kojeg ćemo provjeriti vjerodostojnost narudžbe i time barem djelomično spriječiti gore navedeno spomenute zloupotrebe.
Ponuditelj kupcu izdaje račun na trajnom mediju (porezno ovjeren račun u papirnatom obliku ili elektronički račun u PDF formatu), s detaljnim troškovima i uputama kako odustati od kupnje i vratiti artikle, ako je potrebno ii moguće.
Račun ćemo Vam proslijediti ili u elektroničkom obliku u Vaš poštanski sandučić koji ćete navesti prilikom narudžbe ili kao prilog paketu koji ćete dobiti na kućnu adresu.
Cene
Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja prema navedenim uvjetima i navedenim načinima plaćanja.
Iako se trudimo da svi podaci budu točni i ažurni, može se dogoditi da postoji greška u podatku o cijeni. U tom slučaju ponuditelj će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje.
Ponuditelj i kupac sklapaju kupoprodajni ugovor u trenutku kada ponuditelj potvrdi narudžbu kupca. Nakon izvršene narudžbe, kupac prima e-mail s obavijesti da je narudžba potvrđena. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti ostaju nepromijenjeni i vrijede kako za ponuditelja tako i za kupca.
Pravo na odustajanje od kupnje
Ako proizvod nije besprijekoran, što znači da je nekompletan, uništen, oštećen, pogrešne boje ili pogrešne veličine, a razlog tome nije krivnja kupca, on ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe o tome obavijestiti tvrtku i zatražiti reklamaciju.
Prehrambeni proizvodi se ne mogu vratiti niti ih je moguće reklamirati, osim ako im je istekao rok trajanja na dan primitka pošiljke.
Povrat robe
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB2), naručenu robu kupljenu ugovorom na daljinu (što uključuje i kupnju putem interneta) možete vratiti u rokovima iz članka 43. Zakona o zaštiti potrošača i bez posebnog razloga. Rok za obavijest o odustajanju od ugovora je 14 dana od primitka robe, a povrat samog proizvoda očekuje se najkasnije u roku od 14 dana od dane obavijesti o odustajanju od ugovora. Svaki nepreuzet ili odbijeni paket poslan na adresu navedenu u narudžbi također se smatra odustajanjem od ugovora.
Obavijest o reklamaciji ili povratu je potrebno poslati na kontakt e-mail adresu: info@kanabi.net.& Nakon zaprimljenog prigovora, kontaktirat ćemo Vas s daljnjim uputama za povrat.
Robu je potrebno vratiti na adresu Kanabi d.o.o., Partizanska cesta 5, 2000 Maribor najkasnije u roku od 14 dana od poslanog e-maila s prigovorom.
Kupac je dužan kupljenu robu vratiti neoštećenu, u nepromijenjenoj količini, bez tragova korištenja i sa svom pripadajućom dokumentacijom, uključujući originalni račun i originalnu ambalažu koja ne smije biti oštećena.
U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo odustati od kupnje. Odustajanje od kupnje kupac mora prijaviti na kontakt adresu za reklamacije (info@kanabi.net) i prije nego što stigne na željeno mjesto dostave.
Sve eventualne troškove povrata ili odustajanja od ugovora snosi kupac.
Kupac može zatražiti povrat iznosa kupoprodajne cijene prilikom povrata naručene robe ili odustajanja od ugovora. Tvrtka vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja kojim je potrošač platio narudžbu, osim ako on izričito ne zatraži korištenje drugog sredstva plaćanja i ako zbog toga ne snosi nikakve troškove.
Robu nije moguće vratiti bez prethodne obavijesti. Pošiljke s otkupninom će biti odbijene.
Ukoliko narudžbu vrši pravna osoba ili samostalni poduzetnik koji obavlja djelatnost koja donosi dobit, neovisno o pravno ustrojstvenom obliku ili vlasništvu, na njega se ne primjenjuju odredbe prethodnih stavaka. Zahtjeve za povrat robe u ovim slučajevima ponuditelj će rješavati individualno, u najvećoj mogućoj mjeri uvažavajući sve razloge i okolnosti kao i mogućnosti koje pruža dobavljač.
Pritužbe
Robu možete reklamirati ako roba nema svojstva koja je ponuditelj izričito obećao, ako je ponuditelj poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji, okusu ili na neki drugi način odstupaju od vaše narudžbe.
Kupac može reklamirati robu u roku od 8 dana od dana kupnje i zatražiti hitnu zamjenu za istu, besprijekornu robu ili u zakonskom roku i pod uvjetima za reklamaciju stvarne pogreške.
U slučaju reklamacije, kupac može, sukladno zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu artikla, njegov popravak ili povrat u iznosu kupoprodajne cijene. U potonjem slučaju ponuditelj zadržava pravo naplate najamnine prema važećem cjeniku za vrijeme u kojem je kupac koristio robu, ali najviše u iznosu za koji je, tijekom i kao rezultat uporabe, smanjena tržišna vrijednost artikla.
Za reklamaciju proizvoda prvo morate poslati poruku na info@kanabi.net. Nakon zaprimljenog prigovora, kontaktirat ćemo Vas s daljnjim uputama.
Robu nije moguće vratiti bez prethodne obavijesti. Pošiljke s otkupninom će biti odbijene.
Stvarne pogreške
Greška je stvarna:
- ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
- ako stvar nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju je kupac kupuje, a koja je pronuditelju bila poznata ili je morala biti poznata;
- ako stvar nema svojstva i odlike koja su izričito ili prešutno ugovorene ili propisane;
- ako je pronuditelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Prikladnost robe za normalnu uporabu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir bilo kakve izjave ponuditelja o karakteristikama robe koje je dao ponuditelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikaciji na samoj robi.
Za odgovornost za materijalne i pravne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi, osim ako ovim zakonom nije drugačije određeno.
Potrošač može ostvariti svoja prava vezana uz stvarnu pogrešku ako o pogrešci obavijesti ponuditelja u roku od dva mjeseca od dana kada je pogreška otkrivena.
Ponuditelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se otkriju nakon isteka dvije godine od isporuke artikla.
Robu nije moguće vratiti bez prethodne obavijesti. Pošiljke s otkupninom će biti odbijene.
Garancija
Garancija vrijedi uz poštivanje naputaka u uputama ili na jamstvenom listu proizvoda i uz predočenje originalnog računa. Jamstveni rokovi navedeni su u uputama za uporabu na slovenskom jeziku. Ako nema informacija o jamstvu, proizvod nema jamstvo.
Dostava
Robu naručenu u internetskoj trgovini šaljemo u najkraćem mogućem roku. Predviđeno vrijeme dostave je 1-4 radna dana ovisno o odredištu pošiljke i načinu plaćanja. Garancija se ne odnosi na rok isporuke i Kanabi d.o.o. ne priznaje naknadu za kašnjenja izvan svoje kontrole.
Ukoliko u trenutku dostave niste na adresi navedenoj u potvrdi narudžbe, paket možete preuzeti u najbližem poštanskom uredu ili nazvati dostavnu službu koja će Vam ostaviti poruku i dogovoriti sljedeću dostavu.
Trošak dostave ovisi o zemlji u koju se isporučuje.
Trošak dostave je naznačen na kraju kupnje i za Sloveniju za vrijednosti do 40,00€ (s PDV-om) iznosi 3,50€. Dostava u Sloveniji je besplatna za kupnju u vrijednosti iznad 40,00 €. besplatna.
Trošak dostave u Hrvatsku iznosi 8,50 € uključujući PDV za kupnju do 100,00 €. Dostava u Hrvatsku je besplatna za kupnju iznad 100,00 €.
Država | Cijena dostave | Besplatna dostava |
Slovenija | 3,5 € | Narudžba iznad 40,00 € |
Hrvatska | 8,50 € | Naudžba iznad 100,00 € |
Prijava oštećenih pošiljki
U slučaju da je pošiljka fizički oštećena, nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, kupac je dužan odmah pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe koja je takav paket dostavila i to:
- U Pošti Slovenije to činite tako da paket odnesete u najbliži poštanski ured u istom stanju u kakvom ste ga primili (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega) i popunite reklamacijski zapisnik.
- U slučaju drugih kurirskih službi, zahtijevate od dostavljača da odmah sastavi zapisnik o paketu. U slučaju da vam dostavljač ne sastavi zapisnik ili dobijete oštećeni paket, a da niste zatražili zapisnik od dostavljača, znatno je teže naplatiti štetu nastalu od strane kurirske službe, pa Vas molimo da zahtijevate pregled paketa i sastavljanje zapisnika kad god ima znakova oštećenja.
Trudimo se pakete uvijek poslati u što boljem stanju za transport te ih po potrebi dodatno zaštititi, ali ni to nije garancija da u transportu ne može doći do oštećenja. U slučaju prijave oštećenja tijekom transporta, potrudit ćemo se riješiti reklamaciju u najkraćem mogućem roku.
Prilikom prijave pošiljke oštećene tijekom transporta, molimo da nas obavijestite na info@kanabi.net. Nakon primitka obavijesti, kontaktirat ćemo Vas s daljnjim uputama.
Obavijest o narudžbama
Nakon konačne potvrde narudžbe, putem e-maila obavještavamo kupca o primitku narudžbe. Obično primatelj primi elektroničku obavijest unutar 5 minuta, ali nije neobično da proces traje nešto duže zbog različitih postavki elektroničke pošte.
Kupac također dobiva elektroničku obavijest kada je roba otpremljena. Nakon toga obično prođe dan-dva da roba stigne na adresu primatelja.
U slučaju da ste naručili robu koju zbog nepredviđenih razloga ne možemo isporučiti u obećanom roku, obavijestit ćemo Vas o novom roku isporuke putem navedenih kontakt podataka.
Sigurnost osobnih podataka
Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika.
Ponuditelj pohranjuje IP adrese svih posjetitelja Kanabi.hr na neodređeno vrijeme, kao i IP adrese registriranih članova.
• ime i
prezime,
• adresa e-pošte,
• kontakt telefon,
• primarna adresa i
• adresa
za dostavu,
• država prebivališta,
• vrijeme i
• datum registracije i
• arhiva komunikacije s ponuditeljem usluga.
Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo za ispunjenje narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju.
Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima nećemo predati neovlaštenim osobama.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, i to na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajuću antivirusnu i protupožarnu zaštitu svog računala.
Sigurnost
Ponuditelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe ponuditelj koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije.
Komunikacija
Ponuditelj će uspostaviti kontakt s kupcem putem oblika komunikacije na daljinu samo ako se kupac tome izričito ne protivi.
Odricanje od odgovornosti
Ponuditelj ulaže maksimalne napore kako bi podaci objavljeni na njegovim web stranicama bili ažurni i točni. Unatoč tome, značajke proizvoda, datumi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da ponuditelj ne može ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Ponuditelj se trudi pružiti točne fotografije proizvoda za prodaju, međutim sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.
Dodaci i aranžmani na slikama nisu sastavni dio ponude osim ako nije drugačije navedeno u opisu.
Ponuditelj ima mogućnost odustati od ugovora s kupcem samo ako otkrije očitu pogrešku (čl. 46. OZ-a). Pod očitim nedostatkom podrazumijevaju se bitna svojstva proizvoda i sve pogreške koje se obično smatraju odlučujućima u trgovini ili za potrebe kupca, a da je ponuditelj znao za njih ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. To također uključuje očite pogreške u određivanju cijena.
Ponuditelj zadržava pravo izmjene uvjeta poslovanja u bilo koje vrijeme i na bilo koji način, bez obzira na razlog i bez prethodnog upozorenja.
Za više informacija kontaktirajte nas e-mailom na:
info@kanabi.net.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača i ulaže sve napore kako bi ispunio svoju obvezu uspostavljanja učinkovitog sustava rješavanja prigovora. Žalbeni postupak je povjerljiv. Ukoliko ponuditelj ne udovolji prigovoru kupca, obavještava ga o razlozima odbijanja prigovora te ga upućuje na mogućnosti daljnjeg rješavanja spora.
Sukladno članku 32. Zakona o izvansudskom rješavanju sporova (ZIsRPS), ponuditelj općim uvjetima poslovanja obavještava da trenutno ne priznaje niti jednog pružatelja IRPS-a nadležnog za rješavanje potrošačkog spora kojeg potrošač može pokrenuti u skladu s ovim zakonom. Sukladno stavku 4. istog članka, ponuditelj objavljuje poveznicu na SRPS platformu:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Sve eventualne sporove strane će nastojati riješiti sporazumno i izvan suda. Za rješavanje sporova koje stranke ne mogu riješiti mirnim putem nadležan je okružni sud u Mariboru.
Pravna obavijest
Sadržaji objavljeni na web stranici kanabi.hr i svim njezinim web stranicama vlasništvo su tvrtke Kanabi d.o.o. i smiju se koristiti samo za nekomercijalnu i osobnu upotrebu bez kršenja autorskih prava. Zabranjeno ih je kopirati, umnožavati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez pismenog dopuštenja vlasnika web stranice. Zabranjena je svaka druga uporaba ili distribucija ovih sadržaja ili njihovih pojedinih dijelova. Vlasnik web stranice nije odgovoran za bilo kakve štetne posljedice korištenja.
Tvrtka Kanabi d.o.o. zadržava pravo izmjene sadržaja na web stranici. Sve izmjene uvjeta obvezuju korisnike, a najnovija i važeća verzija ovih uvjeta bit će uvijek dostupna svima. Promjene stupaju na snagu od trenutka kada ih objavimo.
Administrator web stranice je Kanabi d.o.o. Sva komunikacija između kupca i ponuditelja usluga u elektroničkom obliku smatra se pisanom i ima pravovaljanost ugovora.
Stranica kanabi.hr otvorena je 24 sata dnevno i sve dane u godini. Zbog nepredviđenih tehničkih ili drugih razloga više sile pristup web stranici ponekad može biti onemogućen. Stoga ponuditelj zadržava pravo ograničiti ili potpuno zaustaviti pristup web stranici ili na drugi način ograničiti ili zaustaviti rad web stranice na određeno ili neodređeno vrijeme.
Ponuditelj ne preuzima nikakvu odgovornost i ne može se smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu na vašem računalu ili hardverskoj opremi ili drugoj imovini i za bilo kakve viruse koji mogu utjecati na vašu opremu kao rezultat vašeg posjeta ili korištenja ili pregledavanja bilo koje od naših web stranica, ili kao rezultat vašeg preuzimanja bilo kojeg materijala, podataka, tekstova i slika s ovih web stranica.
Ažurirano 09. 11. 2023